mandag 30. april 2012

Heisfører!

 
Mja, jeg vet ikke helt hva jeg synes, men nå har jeg en synlig påminnelse om tingenes tilstand. Det at jeg har dager hvor denne trappen er en så stor hindring at den nesten er uoverkommelig og hvor når jeg har karret meg til toppen - vel så er jeg klar for en stor hvil. Jeg kunne ønske det var annerledes, at jeg klarte alt slik jeg en gang gjorde. Sannheten er en helt annen. Så innerst inne vet jeg at mannen som insisterte på denne innretningen hadde rett, det er dager hvor jeg må sånn at jeg kan spare mine skjeer til noe langt mer hyggelig som å leke med Bella eller tusle i hagen. Likevel føles det som et nederlag nå som den står der og gliser. 40 år gammel og med trappeheis, det er ikke mye fett det kan jeg garantere!



Som en jeg setter umåtelig stor pris på sa: "Den må pimpes Karen". Dermed er det bare en ting å si: PIMP MY RIDE!



Friendship makes prosperity more shining and lessens adversity, by dividing and sharing it
-Cicero-





2 kommentarer:

  1. Som de andre sa, sett pris på den, med den orker du mere enn uten. Bruk kreftene der du kan få frisk luft, ut på tur i naturen med Bella og din mann.

    Pimp it... vel... noe grafittimaling på armelenene eller noe bling, beroende på smak? Svart gull og noen flotte dusker på armelenen, synes jeg kunne være lekkert. Male skinna svart, og kle stolen i svart skinn og male armelenene i svart med gull blomstergirlandermønster med gulldusker hengende under? Noe å sjekke opp før du pimper den er nokk om den må leveres tilbake en dag?

    Klem.

    SvarSlett
  2. Joda, jeg kommer dit når jeg bare får tenkt meg litt om. Når jeg har grumlet litt for meg selv så er jeg der. Det er snakk om nok en tilpasning. Dette er tingen som gjør at jeg kan gå tur og heller ta heisen opp.

    Knis, det høres ut som en herlig sak, mannen snakker om led lys og greier. Dette kan bli bra det! Det må ikke leveres tilbake, vi har investert i en helt ny en som vi har betalt ut av egen lomme for å kunne få den før jeg er helt på bunn :-)

    Klem

    SvarSlett